Algemene Ledenvergadering op 3 juni

Woensdag 3 juni wordt op CSG Willem van Oranje de Algemene Ledenvergadering (ALV) van de Vereniging voor Christelijke Voortgezet Onderwijs in de Hoeksche Waard (VCVO) gehouden. Deze ALV is toegankelijk voor leden. Op de agenda staan o.m. de jaarrekening en het bestuursverslag 2019.

Voor het bijwonen van deze vergadering kunt u zich aanmelden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Wij weten dan hoeveel mensen wij kunnen verwachten en zullen daar de vergaderruimte op inrichten zodat wij voldoen aan de richtlijnen van het RIVM. Vriendelijk verzoek aan u om deze regels ook in acht te nemen. Bent u verkouden of snotterig, dan is het noodzakelijk om thuis te blijven.  Als lid kunt u het bestuursverslag ook opvragen door een mail te sturen naar eerder genoemd mailadres.

Wilt u ook betrokken zijn bij onze school en meepraten over de vereniging? Meld u dan aan als lid door een mail te sturen naar bovenstaand mailadres.

Meer informatie over de vereniging en Raad van Toezicht vindt u hier https://dewillem.nl/onze-school/raad-van-toezicht